Så kvavt

2011-07-23 / 09:05:53
Usch här blev inte många timmars sömn, det har varit så kvavt och varmt och jobbigt inatt så blä alltså. Bara legat och vänt o vridit på mig, jagat insekter, gnällt på T som suttit uppe hela natten så att vi istället går omlott idag. :/ Sånt gillar jag inte.

Men det får bli till att pila ut med Wilma och sen lägga sig en stund till tror jag bestämt.
Frukosten är iaf. intagen så man bör ju inte vara hungrig och ha svårt att sova för det.

På tal om Wilma, gud vad orolig hon är nu, har varit uppe hur många ggr som helst inatt för att titta vart jag är och vad jag gör. Sen ska hon vara tätt tätt omkring och praktiskt taget ligga på en när man tittar på tv... Pratar och gnäller...

 orsaken till dålig sömn och sämre lär den bli.. ;/ Men allt var bra under extrakontrollen jag var på igår så nu får den komma när den vill..
Kommentarer!
Postat av: Josephine

Roligt att få sen din mage. Otroligt fin :) Kramkram

Kommenterat - 2011-07-23 / 11:21:03
Postat av: Nen

Hon känner de e nått på G. Nu är det inte alls långt kvar å jag är så nyfiken på vad det är för någon liten krabbat du legat å ruvat på.

Kommenterat - 2011-07-24 / 13:48:13
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: