Zzzz

2011-07-25 / 02:00:23
Så himla svårt att sova om nätterna, speciellt när T inte är hemma..
Skulle ut med Wilma förut men där vid dörren satt en flygande långben och jag fick fram smällan, men som ni vet är det ju viktigt att man dubbelmördar insekter så man säkert vet att allt är frid o fröjd, dessvärre hörde jag hur den landade på något dvs. antingen i paraplyet eller i tidningskorgen.. Vågar ju inte vända paraplyt och inte heller att gräva i tidningskorgen... Hoppas T orkar leta imorgon när han kommit hem.. suck
Men måste säga att jag är mycket nöjd med dagen i övrigt träffade äntligen Nen, var ett bra tag sen, fick frukosten serverad för det var min namnsdag ;) myyys, och sen har vi lagat mat ihop och bara haft det gott.. Gilla söndagar ;)
Näe nu är det väl änna dags att försöka slumra en stund..
Nattinatti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: