Jag vill väl egentligen

2011-06-06 / 21:47:51
Jag vill väl egentligen göra något helt annat än att grilla..... o så fortsätte det, ja då säger jag bara att det finns sjukt mycket som jag helt enkelt mycket hellre skulle göra än det jag gör, personer jag vill träffa, saker jag mycket hellre prioriterar men det mina damer och herrar det är väl inte lika mycket värt!!

2 dagar och besvikelsen har inte lagt sig på långa vägar!!! Jag är besviken, arg, lite ledsen men mest något helt annat! |0(

Det är tur vi har fint väder iaf :) Det piggar alltid upp... Imorgon ska jag på första föräldra gruppen.. (om det inte blir jobb då såklart :))

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Josephine

Men du, det låter inte alls skoj. Vet inte riktigt vad det handlar om men kan tänka mig att en del kanske handlar om att du är rätt trött på att inte vara själv i din egen kropp längre (enligt FBinlägg)??. Jag vet att det inte är mycket till tröst... men det kommer snart igen, håll ut. Det kommer titta ut något underbart snart och då är det såååå värt allt man får gå igenom. Det kommer glömmas av lika fort som det tog för bebisen att komma ut. Fast jag vet.. det är värdelöst när man själv är fast just i detdär.

Vad var det som hände för 2 dagar sedan (3 idag kanske)?? Låter inte skoj iaf.

Ta hand om dig.

KRamkram

Kommenterat - 2011-06-07 / 07:20:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: