Måndag

2011-06-27 / 14:25:21
Luuugnet ligger kvar för idag, inväntar att T skall komma hem så vi kan göra ett röj i tvättstugan innan han åker till jobbet. Sen kommer inte mycket mer att hända.

Igår var jag och Wilma på långpromenix, 2 timmar fixade vi i värmen innan vi begav oss hemmåt till dukat bord ;)) Härligt att komma hem till lagad mat. Saknar fortfarande min cykel och behöver kolla upp vad det kostar att lämna in den, för jag vägrar cykla med ett hjul som är skevt, kunde jag visserligen gjort idag nu när jag tänker efter men, sparar det till onsdag, för nu är det jobb hela veckan :))
Sen beger vi oss till Malmoe, längtar ;D

Nepp ska nog slänga på lite käk och pila iväg till biblioteket har slut på böcker.

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: