Midsommardagen

2011-06-25 / 16:01:28
Har några goa filmklipp fran midsommar att lägga upp på de mest seriösa  människor :P
Vilket jag absolut skall göra så fort min man nyktrat till och lämnat dumburken...
Har ägnat dagen till att sola och läsa på min underbara balkong.. härligt...



Jo men vi tyckte att en kaxig ala egobild passade så här i midsommartider :P härligt nöjd med gårdagens mohawk måste jag säga även om den inte syns så bra här, men nu när håret blivit en gnutta längre igen så kan man helt plötsligt göta schyssta håruppsättningar igen. :)

Dagens solande ledde till att jag fick permanenta brillor, glömde av alla ställen på denna arma kropp att smörja in ansiktet med solskyddsfaktor, hur det nu är möjligt.. :/ men tur är det väl att jag inget speciellt ska göra imorgon.

Eftermiddagen ägnade vi åt en långpromenix med Wilma för att sedan avsluta med lite grillat på vår balkong myys om en stund ska T komma hem med hyrfilm också innan natten kallar.. Ni ska ju inte tro att han kunde hålla sig ifrån en tur med hojen i detta solskensväder och som jag hade velat följa med... men jag har ju inga byxor att ta på mig längre.. Så får allt vänta 2 månader nu.

Ja att överföra filerna med filmklipp tog väääldigt mycket längre tid än jag räknat med.. så de kommer väl så småningom..
Behöver verkligen införskaffa ett bra konverteringsprogram till datorn... Någon som kan rekomendera något??

 Nästa sak på önskelistan får bli en high tech kamera med den enkla funktionen vrid och klicka så får du en bild med skärpa för denna är allt för avancerad för min händige hemmafotograg ;D

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: