Helg underbara helg

2011-05-23 / 11:16:21
Sommarkänsla, här är fullt upp men underbart härligt..

I fredags var jag hos Linda och hälsa på som skrivet och det var så skönt att äntligen ha tagit sig i kragen och kommit iväg som man tänkt så många gånger förr.. När kvällen kom var det skolarbete för hela slanten så jag kunde bli hel ledig hela helgen ;))

I lördags följde jag med och tittade på Go Cart turneringen, det mest irriterande med dagen var att jag inte hittade kameran när jag skulle åka, hade väl varit något att fotografera den fantastiska 2a platsen och få bildbevis på världens vitaste karl. De hade varit ute och svirat fredag natten o lille T som sällan blir dåligt har jag sett i bättre dagar :P självförvållat!




På kvällen skulle jag följt med ut var menat men efter att ha hållit igång sen halv 5 på morran så gick det inget vidare trots en powernap så jag bestämde mig för att göra det enda rätta och krypa ner i soffan med en tallrik jordgubbar och titta på fairly leagal ;)) Roande var det.



Eftersom jag nu inte gjorde det jag tänkt på lördagen, så ägnade vi den heliga söndagen till Wilma, T bada henne medan jag röjde upp i hennes rum, möblerade om och putsade väggarna.. Jag blev riktigt nöjd med resultatet, samtidigt bakade jag bröd och tvättade. Slocknade på studs den kvällen :)

Är ju som sagt bara 9 dagar kvar till examen och skall man ha lite kalas hemma då bör det väl vara i någorlunda skick.

Annars spanar vi på säng till räkan, vagn och lite annat smått o gott ;)) Är ju typ bara runt 70 dar kvar..

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: