Idag träffade jag en tidigare bekant som n...

2011-05-25 / 01:10:50

Idag träffade jag en tidigare bekant som noterade lite fint att jag visst har lagt på mig och blivit lite mer bastant.. Jag svarade med att tja så brukar det ju bli så här i slutet och vi pratade vidare. När frågan kom om jobb och dyl efter examen kände jag men kan man bara inte få vara nån gång och njuta av alltihop.. Och svarade att jag nog tänker vara hemma innan bebisen kommer, då gick det upp ett ljus.. Aha det är därför du gått upp i vikt.. newsflash of the day, I am pregnant! Men människan är ju inte den första att tro att jag druckit för många öl och därav magen.. Tur att man har en mysig BM att prata av sig till hihi Nattinatti

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: