Myslördag

2011-05-15 / 15:11:36
Jopp så var det lördag och T var denna gången med och körde runnet för att samla in pengar till BRIS - barnens rätt i samhället. Synd på vädret bara som var så ostadigt hmm
På kvällen sen begav vi oss till Hardrock för en dejtkväll sånt skall man ju unna sig har jag hört :P Var jättemysigt och maten smakade bra. Sen skulle vi gått på bio och sett Arthur men det blev en hyrfilm hemma i soffan och titta på DUE DATE, måste säga att den var riktigt bra.
Så en riktigt lyckad kväll trots regnet. Men så trött jag är nu, har pendlat mellan att sova och plugga och meningen är att vi skall bege oss till vallokalen för att rösta inom ett par timmar.
Inget jag har lust med när de slarvar, men T tycker att det är mycket viktigt att vi är med och påverkar.
Ska ha ett coachingsamtal innan onsdag för det är den kursen som jag läser nu - någon frivillig?? ;D
Roligt med en mer praktisk kurs igen som inte innhåller så mycket skrivande. 17 dagar kvar i skolan sen är det examensdag och sommarlov!! Yey
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: