Sommarväder

2011-05-02 / 11:14:21
om man klär sig ordentligt ;) Solen skiner men det blåser kallt... 
 
Månaden slutade sådär, så nu kan man säga att nedräkningen har börjat till nästa år, om ett år kommer det nog flyta igen, men ett år är ju ingen evighet eller hur, ett år är 365 dagar av ditt liv. Det kommer gå bra.

Imorgon ska jag åka till Malmö för examination av WPLG arbete, sedan börjar den nya kursen som är på 7.5 hp och sen är 3 år slut! yey Då är det sommar och sol som gäller ;))

Igår var jag nere och hämtade min cykel och ett gummiband till mitt cykelstöd, de tycker jag är en trafikfara så ett gummiband var ett måste hihi
Ni skulle sett dessa goa gubbar när Wilma ställde sig i mitten av ringen och skakade lite lätt på sig, dreglet yrde, då var de inte så kaxiga längre när de slängde sig åt varsitt håll för att ta skydd :P

Sen var det tv:mys för hela slanten...
och klappa räkan i 2 timmar för att förundras över att den flyttar magen och svarar samtidigt som vi tittade på blod, mord och urtappade inälvor...

Xoxo


Kommentarer!
Postat av: Jenny

Ja usch, varför ska det blåsa kallt? Jag blir frustrerad! Vill ha sommar och lämna de tunga kläderna i garderoben:)

Kommenterat - 2011-05-02 / 11:57:28  | URL - http://abigpart.blogspot.com
Postat av: Nen

Hur ska vi kunna använda deras nyfunna svaghet till vår fördel???

Hmm vi får nog hota med wilma nästa gång vi vill ha vår vilja igenom =OP



Lite avis är jag allt av att känna livet i magen. Det är bland de det mysigaste som finns.

Kommenterat - 2011-05-02 / 13:31:19  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: