Telefoner, blåst, skola..

2011-05-24 / 12:03:14
8 dagar kvar, tiden bara springer iväg och nu närmar vi oss med stormsteg, ska bli riktigt skönt när detta är över och man vet att man inte behöver plugga in något över sommaren förhoppningsvis, har ingen lust med omtenta nere i Malmö i augusti :P

Det känns lite som att denna vecka inte räcker till pga dålig planering, irriterande.. men det är ju bara att gilla läget är ju människor som är inblandade. suck

Jag måste göra något åt denna envisa telefon "fobi" det är så energikrävande när telefonen ringer hela tiden och man vill svara men det gåår bara inte.... Det var väl därför man uppfann sms och mejl.. Jaja det är ett problem som finns endast i hemmet inte på jobbet... Så jag har mina aningar om vad som är bakomliggande.

Idag har jag flera samtal att ringa. Sen får vi se vad som händer.. ska väl tentaplugga lite, åka ner och mäta räkan och lite annat smått o gott.

Tråkigt att det blåser så idag dock.

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: