Tröttis

2011-11-04 / 22:08:13
Så mycket pill i dop planeringen.. Men bra blir det :)
dvs. kyrkan är bokad och korten snart klara men allt tar sin tid. Idag har jag varit hos Ts moster och fixat med adresser var hur länge sen som helst som jag var där. Men trevligt var det och lillpojken var inte så liten längre utan närmare 6 år och mycket faschinerad över lilla Lo som skulle pillas och klappas på.. :)
Ikväll är det annars lugnt, är trött efter en natt med hosta och hoppas den inte kommer när jag ska sova :( finns ju ingen energi kvar... T var bra trött han med efter sitt nattpass och jag som såg fram mot en myskväll men det ska vi ju ha imorgon... :S näe men det kommer gå bra bara jag nattat lillan innan vi går så kommer det gå bra.
Nattinatti på er...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: