Bed rockers

2011-11-29 / 18:50:47
Idag tog jag tag i saken och åkte iväg för att inhandla gungfötter till lillans säng med förhoppningen om att hon skall kunna sova middag där och kanske tom sova där hela nätterna... För jag håller på att bli knäpp av att släpa henne fram och tillbaka hela nätterna igenom :P Verkar som att sängen gungar lite när hon vrider sig också så detta kan nog bli bra...

 

Annars tar vi det lilla lugna, för jag är ju som sagt lika labil som lillan så vi grinar ikapp utanför ÖoB, i bilen åå ja you name it.. haha först trodde jag helt säkert att det berodde på ÖoB men det verkar inte så det är förmodigen en kombination av biverkningar från Minerva, sömnbrist och det återkommande besked som är varje år... Ja bara att kämpa på.. 

Igår gjorde jag piroger och i receptet stod det att det var 8 stora piroger, my god, det var 8 st mastodonto pirogos hade ju ballongmage bara efter en och kunde nästan rulla fram men goda var de så det blir nog fler ggr..

Vid advent var det glöggpremiär av årets glögg ARABICA och visst ganska så rund i smaken med en viss ton av kaffe i eftersmaken men jag vet inte om jag tyckte den var så märkvärdig..



Men så fort tillfälle ges skall jag åka och inhandla mina favoriter:

   Rom & Cognac smak de e grejjer de ;))


Xoxo 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: