Härliga söndag

2011-10-03 / 00:31:55
Idag var vi uppe tidigt och jag fick kikat på en föreläsning (1 kvar som jag borde sett idag, men det kommer en dag imorgon med :)) Sen provade jag att ge flaska till Lo ifall man behöver göra det vid något tillfälle.. Gick finemang. När T väl gick upp tog han hand om Wilma och lillfisen så jag fick ta en tur med hojen medan de tvättade.

Det var galet underbart och precis vad jag behövde ;D När jag kom hem så var jag givetvis nyfiken på hur det hade gått att fixa med allt (tycker själv att det är lite krångligt att få med sig allt till tvättstugan när man har Lo på armen) Men det var minsann ingen hemma utan de hade begett sig ut på en promenad. Ja så kan det vara...
Resten av veckan kommer det vara fullt upp, ska luncha med tjejgänget ha återträff med föräldragruppen och gå på den efterlängtade efterkontrollen så jag också kan få en ok stämpel och bada, träna osv... :P

Denna månad händer två stora saker dessutom Jonte fyller stor och Farbror T fyller snart gammal och givetvis partajet som jag nu valt outfit för :D

 Bestämd ung dam





Jag är mycket förtjust i mitt nya redigeringsprogram som jag fastnade i så nu är klockan alldeles för mycket.. Men är ju så skoj när man lär sig nytt hela tiden :D



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: