Partaj!

2011-10-18 / 17:21:34
Ja i lördags var det som sagt party för första gången på väääldigt länge och det var superskoj (fast jag hade allt lite svårt att lämna bostaden och tittade till telefonen ganska ofta (är ju svårt att höra den i all musik)) Men som sagt en riktig toppen kväll och både jag o nen hade lyckats väl med utstyrseln då vi fick grymt mycket beröm hihi ;D

Lo sov från kl 22-07 den natten så när hon vakna bakade jag bröd till familjen långfrukost myyys, men tacksamt nog somnade hon under eftermiddagen när de mamma och sis åkt så då fick jag sova vidare.

Igår bestämde vi oss för att vila en stund vid 12, hela familjen alltså, jo men kl 15.30 vaknar jag med ett ryck och sliter upp T som faktisk börjar jobbet kl 16 på jobbet.. stressigt... Ja vi var nog trötta allihop efter helgen.. Sen var det bara för mig o Lo att börja med maten.

Idag hade jag sovmorgon medan Lo hade pappatid. Löjligt vad trött man är dygnet runt fast man får sovtid..
Nästa tisdag är det sovmorgon igen :P





Usch nu blev jag så där galet trött så jag mår illa... Nattinatti..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: