Underbara Wilma och en fika..

2011-10-20 / 00:39:59
Idag har jag varit hemma och fikat hos en tjej i föräldragruppen, mycket trevligt. Men det var tur att T körde mig för jag hade aldrig hittat själv. Stackaren fick sitta med när vi tjöta skit men det gjorde han så gärna. Hoppas det blir snart igen. Håller på att planera dopet för fullt, ska nog sitta ner i helgen om det blir lite tid över för detta gör vi ihop :-D Har varit otroligt dålig på att vara ute och röra mig de sista dagarna men det är den här förbaskade tröttheten som gör det X( energin är slut. Jaja nog om det. Hoppas det fina vädret kommer tillbaka snart! Imorgon ska jag nog ta en tripp till stan och spana lite i godan ro. För jag har en idé ;-) och på fredag inbillar jag mig att jag är hundledig. Det mina vänner måste man också få vara ibland. Lilla Wilma som efter varje tupplur haltar fram. Måste bero på att benen somnar på henne.. man undrar ju vart tiden tog vägen.. Hmm
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: