Inatt sov Lo...

2011-10-22 / 11:25:20
Inatt sov Lo återigen långpass från 20.30-05.40 och återigen var det annat på schemat så jag inte fick utnyttjat denna sovtid :) Men det är bara att gilla läget och gratulera till gubben som jag vaknade bredvid ytterligare en morgon och tänkte hmm så här såg han inte ut för 8 år sen haha konstigt det där, han blir bara äldre för var år och jag blir bara snyggare ;P
Men det var en bra dag. Jag och Lo satt nere hos Nen under dagen när T återhämtade sig från nattpasset, sedan bakades det i väntan på att sällskapet skulle komma upp på en snabbfika innan vi delade på oss och pojkarna tog hand om Lo (var tydligen inte så besvärligt) och Nen o jag begav oss en trappa ner till vinet som ropade efter oss. Vinpremiären var det och lite filmkväll kan man säga när vi spanade ikapp på sons.
När Lillebror väl dök upp bytte vi plats och pojkarna begav sig ut för att fira födelsedagen ordentligt. ;D
Så T var måttligt road av att ta hand om en skrikande Lo efter endast 2 timmars sömn medan jag körde tillbaka bror till tåget.. Ja så kan det vara om ett par timmar är det dags att gå över till svärmor och äta middag.
Gött o slippa laga mat idag hihi
Sen kommer det det fullspäckade schemat att fortsätta... Träffa nya föräldragruppen, promenera med gamla föräldragruppen, Studiebesök på botaniska, grön rehab, träffa Nen o gullungarna som nästan bara kramas hihi
Var med om något mycket faschinerande igår när Wilma stod vid sin matskål och åt var Theo snabbt på plats för att göra henne sällskap utan att någon reflekterade över det.. (och då har vi varit med när Jonte gjort samma sak) Jag hörde hur andningen förändrades på Wilma och tittar ner där står de näsa mot näsa över hennes matskål och det enda hon gjorde var att andas lite tyngre och långsammare.. Duktiga vovve.. puh så kunde vi andas ut för denna gång...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: