1 månad

2011-09-16 / 00:05:37
Veckorna bara springer iväg, lillan 1 månad redan :)



Så det får bli en bild på min lilla snäcka som fyller hela mina dagar.. Men den 15 okt hoppas jag på lite partaj ;D Vi får väl se.. och snart blir det det till o fira 25 fyllda inte långt kvar nu :P




Jag och Nen har hunnit med promenix i veckan, en kursare kom förbi på en liten fika och jag har tränat 30 min cross, styrka och sen en timma av skaka rumpa för jag var på strålande humör hihi..

Idag skyndade jag ut för en snabbpromenix med Wilma innan regnet, det började dugga och jag ökade takten, så helt plötsligt spricker himlen upp och det blev toppenväder med strålande solsken så jag fortsatte gå och två timmar senare var jag hemma igen lagom för att få i mig lite gott och sedan bege mig ner till Nen och kika på senaste avsnittet av SOA ujujuj så bra det är...

I helgen ska vi hälsa på Madde i nya lyan och sen ska jag åka till backa en sväng tror jag bestämt och ta tag i några ärenden som skjuts upp hela tiden.. men det får tiden utvisa.

Under em idag var jag så trött så jag tog mig en tupplur på 3 timmar och nu kommer det bli svårt att sova.. skit också.. borde gått o lagt mig för länge sedan, det här med att sova samtidigt som lillan är inte lätt..

Nepp bäst att hoppa i bingen nudå :))

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: