Helg underbar sovhelg

2011-09-18 / 10:39:28
En sån dag jag hade igår... Iväg till Linda och fika *mysigt* sen backaplan en snabbis för att avsluta med gamlestan.. Väl hemma igen var Lo på mindre trevigt humör och jag var helt slut så vi däcka av helt enkelt och fick inte mycket mer gjort av det jag hade planerat.

Sen kom T hem och tyckte att vi kunde bege oss ut o äta, det var riktigt mysigt och alla hade ju fått sova så varför inte... Pizza ute en lördagkväll var inte helt fel, grymt länge sen sist... Sen var det soffmys och titta på fotografier som lillebror pysslat med, så fiina så.. ;D Eftersom lillfisen inte hade vett på o somna innan 22.30 å andra sidan vaknade hon inte före 4 och 7 sen lät hon mig sova till kl 9 idag medan hon själv låg o jollrade till taket.. Sååå trötter var jag..

Dricker Anis te som verkar fungera bra för magen hennes faktiskt hon är inte riktigt lika skrikig så den huskuren känns väldigt bra ;) vi delar te:t alltså. Hon en tsk och jag en kopp. 

Idag kommer Madde hem en sväng och hälsar på och jag hoppas på lite egentid för att pyssla :))

 

Ja så ser hon ju inte ut längre, det är tur att man tar kort alltså.. :D Jag vill också kunna allt om hur man snyggar upp bilder så de blir så här fina, men jag vill att det ska vara barnsligt enkelt :P Övade med photoshop ett tag men det har jag ju inte kvar efter att datan fixades och det krävs mycket tid för att lära sig tyckte jag nog...

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: