Hoppas på en fin helg

2011-09-08 / 11:49:34
Idag kommer bli en mycket lugn dag, T sover för han jobbar natten, dockan sover för det gör de så bra ihop :P Wilma sover för det brukar hon, så då är det ju bara jag kvar... Men jag spar på  krafterna inför morgondagen :))

Som det ser ut nu och om inget annat sägs så beger vi oss till Mammi o Pappi imorgon för att hälsa på när systeryster nu åker hem... Sedan får vi se om jag stannar där över natten eller ej beror helt på lilltjejens temperament (sitter inte ensam i en bil med en som låter som en mistlur i två timmar, då är det bättre att åka hem dagen efter under en lugnare timma).

På lördagen är vi bjudna på kräftskiva om jag nu fattat rätt och det är ju inte helt fel, så egentligen hänger allt på vilken tid den är..

Synd att det ska vara så himla tråkigt väder så man inte kan ut och röra på sig lite bättre... Men jag får väl dra fram min cross och ställa mig på den en stund.. Har påbörjat lite lättare pass med rygg, mage och armar för den goda sakens skull och för att jag känner av min impingementskada nu när jag lyfter, även om det bara är 5 kg så känns det av ordentligt.. :( Så dags att återfå muskler och en god hållning igen.

Har fått hem mitt examensbevis också nu måste jag ju skaffa en snygg ram och sätta det i bara ;D

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: