Snigelfart..

2011-09-22 / 16:41:02
Näe jag får faktiskt inget gjort här hemma.. men det är lika bra :P Ska försöka ta det mycket lugnt och bara fokusera på en sak för ett litet tag. (Har fått magkatarr igen) såå irriterande, ser ut som en svullen blåsfisk. Men iaf. Nu äter jag om jag lyckats mjölkfri kost, kanske är bra för mig också men med förhoppningen att lillan ska få det lite lättare, vi får väl se. För i förrgår var det olidligt med bara 2 timmars sömn X/ Är bara lite jobbigt att man blir så vimmelkantig annars går det väl bra.. :)) Sen var ju mamma o pappa här igår så idag känns min arm mycket bättre när jag inte burit omkring på lillfisen. och på söndag är det jag som beger mig hemmåt igen för att bara vara ;D ska bli skönt det. Så får T ta hand om Wilmisen.
Tur hade jag med vädret idag iaf. Pilade ut vid 10 snåret medan solen sken, sen kom jag inte så långt innan det började strula sig för mig. Så hem igen, fixa o trixa och sedan ut på nytt för att promenera i 2 timmar, sen kom regnet men vi hann in innan himlen öppnade sig fullständigt och under eftermiddagen har det öst ner och åskat till råga på allt. Helt galet! så då kände jag mig så här lycklig
Så fort vi passerat första veckan i oktober så är det gymet som gäller. Varje söndag :)) Längtar gör jag...
Kommentarer!
Postat av: Nen

Jag längtar jag me.

Hoppas du löste det men det antar jag att du gjorde fy fan vad vi tjejer är bra =O)

Kommenterat - 2011-09-22 / 20:44:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: