Passerat 8 månader

2012-04-19 / 16:28:08

Det känns helt galet, helt plötsligt förstår hon när man pratar med henne, skäller tillbaka och sjunger i kör när jag lagar mat.. Det känns verkligen helt galet och veckorna de bara springer iväg!!

Denna vecka har jag haft många sena kvällar i jobbet men det är verkligen så kul! Imorgon är det gymnasieinformation för de underbara åttorna som skall börja fundera över sina liv!
Hade jag kunnat gå om gymnasiet nu då hade jag absolut gjort det! tror det skulle vara en fantastisk upplevelse nu när man har lite mer livserfarenhet och insikt i livets alla måsten.

Snart om jag uppfattat det rätt ska jag och T ha egen helg igen. Myyys super mys man måste verkligen ta tillvara på varandra.. Denna morgon fick jag kaffet serverat innan vi begav oss till Landet igen.

Hinner knappt komma hem på fredagen innan det är dags att åka tillbaka igen... Men det är bara härligt! (OFTAST)

Xoxo

Kommentarer!
Postat av: Nen

Ååå mys med kaffe på sängen. Va gött med egen helg. De skulle jag med behöva med dig ;0) det är inte alls roligt när du är borta så mycket. Nu får du snart se till att hålla dig hemma så man kan se om man känner igen dig ;0P

Kommenterat - 2012-04-20 / 22:37:01
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: