Gött med helg :)

2012-02-03 / 19:14:07
Skön start på jobbveckan med tre arbetsdagar.. :) kommer få sitta lite i helgen och förbereda inför måndag men det känns inte som något större hinder. Det enda som har varit mycket av idag var kommentaren, jag måste läsa på mer om det och återkomma - tråkigt att behöva säga så men det är ju på de viset man lär sig och man vill ju inte ge felaktig information.

Nu ska jag sätt mig och äta chokladbollar.. Imorgon skulle visst moster komma på besök med lite kläder till Malou sånt är ju alltid mysigt <3

Kände mig dock stressad denna morgon med vetskapen att T kanske inte skulle hinna hem innan Madde som passade Malou för att jag åker tidigt var tvungen att åka till skolan... Näe hoppas vi kommer fram till en bättre lösning för M skull, nog med omställning utan att behöva skutta runt så på en o samma dag :( Skönt att jag får rå om henne hela helgen.. myyys...

Näe inte mer data nu..

Nattinatti...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: