Tandvärken tycks eskalera..

2012-02-06 / 22:12:46
Tandvärken tycks eskalera och det tar på krafterna vill jag lova.. :( Men två dagar till hoppas jag klara med denna plåga sen ska jag få det fixat på värsta tänkbara vis, men det är ju bättre än att inte kunna äta och man blir ju så trött av att ha ont hela tiden..
Usch lång, trevlig dag med min första övertid :) Var inte hemma innan 18.30 sån himla tur att jag har T som fixat mat och lunchlåda till mig <3 Jag har verkligen världens finaste familj...
Hur vi ska göra med Ms lilla mage det har vi ingen aning om T ska ner till doktorn imorgon och prata med dem... känns så himla jobbigt att hon vaknar och är otröstlig :'( Men sen får vi se...
Nattinatti..
Kommentarer!
Postat av: Nen

Ååå stackare fy tusan inget roligt med tänder som jävlas.

Jag har försökt ringa till dig men du svarar ju inte.

Du kan väl vara gullig å ringa mig när du har tid.

Kommenterat - 2012-02-07 / 20:42:10
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: