Tuffaste veckan i mitt liv

2012-01-13 / 20:52:40
Tuffaste veckan i mitt liv helt klart... Skön start på det nya året och till råga på allt har jag gjort fel i pappersarbetet till myndigheterna, så himla irriterande, så skickar de ut sina papper på en fredag så att man inte hinner ringa och prata med dem utan får vänta hela helgen för att få ordning på det...
Sitter ikväll och tröstäter mandelmassekakor my favorite och bestämde mig för att jag absolut inte har tid med att gräva ner mig utan från och med imorgon tar vi nya tag, livet väntar inte på att man skall hitta tillbaka utan fortskrider ändå.
Var och inhandlade ett riktigt läckert fodral för presenkortet jag fick i 25 års present av Nen, Micke och Linda så nu blir det till att bege sig ut en dag så man får användning för det.
Blev påtvingad ett samtal idag också :) , så nu är ett avklarat, ett kvar att ta hand om men det får bli på måndag. Jag är tveksam till mina chanser att lyckas med tanke på föregående år men hoppas kan man ju alltid... Skulle vara väldigt bra för framtiden.
Imorgon var det dop igen :) hoppas på lite sovmorgon innan bara för annars vet jag inte om jag orkar vara trevlig. Har nog inte varit det på hela veckan faktiskt. Hade en "dam" som jobbade sig med sin hund när jag var ute och gick med Wilma, så henne skällde jag ut efter noter, höll på att köra över en gubbe efter att jag och Nen varit och fikat utan barn hör och häpna ;) Så man kan ju lätt säga att man har sina ups and downs..
M gjorde sin första riktiga armhävning igårkväll och lyfte hela sig från golvet, helt galet vad stark hon har blivit!
Kommentarer!
Postat av: Nen

Du vet vart jag finns.

Vi SKA ut så du får användning av din nya snygga blåsa ska du se.

Kommenterat - 2012-01-13 / 21:28:13
Postat av: SisSSUs

Ja livet går ändå, och galet fort oxå. Tror på stabilitet.. Är det du är fast du inte tror det! Puss

Kommenterat - 2012-01-13 / 21:49:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: