Uppesittarnatt

2012-01-21 / 00:43:20
Typisk uppesittarnatt med en liten som har ont i magen :( jag ökade grötportionen lite grann och glömde oljan så mitt misstag... funderar på om det skulle hjälpa med olja i ersättningen med.. men näe nu avvaktar jag med allt tills vi har varit och pratat med dietisten på måndag. Imorgon bitti skall vi på något på biblioteket - kan inte för mitt liv komma ihåg vad det var jag anmälde oss till, tror inte ens att jag lyssnade ordentligt men de andra sa ja till att gå så jag mummla väl fram ett jaja vi kommer också..

Hoppas T kommer hem snart och tar över är så himla trött...

Nästa vecka kör vi igång med full rulle från start igen med något att sysselsätta mig med varje dag.. och snart går vi in i februari..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: