Snabb leverans

2012-07-19 / 15:14:50
Gosch säger jag bara, igår beställde jag en ny nyckel till min cykel, idag trillade den ner i min brevlåda ;D Det kallar jag sjukt snabbt!!
 
Rekommenderar skartp http://www.nyckelkopia.com/cykel/ Det kallar jag service!!
 
Men ni måste ha kvar nr på er gamla nyckel för att kunna beställa som står antingen på kvittot från då ni köpt den eller om ni har kvar nyckeln :P så står det såklart på den.
 
Själv kan jag säkert leta vidare hemma för någonstans är den, frågan är bara var och det vet ingen med M & T i hushållet, näe jag vet inget, har inte jag sett/rört och den andra gömmer allt där det är möjligt..
 
Jaja, idag var vi ute och testkörde nya regnstället på förmiddagen, hade säkert fungerat fint och jag hade nog kommit in med en torr unge om det inte vore för att jag inga stövlar har till henne.
 
Bye the way hennes nya sandaler är inte så nya heller längre efter några turer på BOB så det blir till att köpa nya igen :P Men jag måste få tummen ur och beställa skydd till skorna först...
 
Övrigt kläder i strl 86/92 mottages tacksamt samt skor strl 21/22 om ni har något liggandes och tycker att de skall slitas av någon som kan slita dem :)
 
Ska bara få i mig en rejäl dos kaffe nu så hoppas jag att livet blir lite roligare med detta träkiga väder utanför rutan. Längtar tills vi skall åka bort.
 
Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: