Sommar/Midsommar

2012-06-24 / 22:24:55


Midsommar 2012
Detta år tillbringades den på landet, stången kläddes Malou var tvungen till en powernap innan maten och regnet det tjjaa valde att komma ner till oss...





Vi hann iaf sitta ute och äta innan regnet blev som värst... :)

Idag har vi varit på Lek och buslandet, Malou var helt salig, dock svårt att bestämma sig för vilken av alla bollar o bollhavet som hon skulle fånga. En Trevlig eftermiddag med goda vänner.
Träffa allas våran egen pizzabagare på buslandet också, härligt att träffa samma människor i olika miljöer.



Jag saknar att aldrig själv få vara med på bild eftersom det alltid är jag som klickar på kameran. hmm där är vi inte direkt överens. Tror jag får ta med mig Malou till fotografen för lite fina mamma/barn bilder...



Har inhandlat en Hamax siesta, så nu väntar jag bara på att cykeln min skall komma från verkstan så att vi kan bege oss ut här i sommar jag och Lilla Lo.. Kommer bli segt om vi skall vara hemma med pappa T som bara jobbar och sover hela tiden...

Hade en underbar båttur med familjen i fredags, med toppen väder, Wilma jagade vågor och Malou jagade skummet som blev av vågorna.. Underbar kväll helt klart!! Den tackar jag verkligen för!!

Nu är det semester i några veckor iaf. så får vi se vad sommaren har att erbjuda.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: