Le docteur

2012-03-30 / 12:26:34
Aujourd'hui, s'attendre à un ensemble plus restreint mentionné visite à l'oncle / tante docteur, je n'avais sans doute destinée à aller lui-même, mais T a insisté qu'il serait en effet être réveillé et rouler même si il a travaillé la nuit .. Qu'est-ce qu'un homme, je n'ai :P

säkert en del fel i den skrivelsen...

Sen hoppas jag vara i skick nog att ta en tripp på stan och inhandla ett par nya strumpbyxor till morgondagens utgång, blir samma kläning som sist så har jag iaf. fårr användning för den ;) känns viktigare att få tag på ett par nya dojor och ett par byxor lr nått sånt.

Idag har jag tom hunnit bada Wilma och var en riktig stinkis och pälsen den yrde här i hemmet, men nu ska jag damsuga och hoppas att hon fäller lite mindre efter badet. Tänk om vi inte hade haft Wilma då hade vi lätt kunnat städa en gång i månaden bara :P

Nepp dags att väcka la familia så vi kan bege oss (hoppas fynda lite balkongmys och en spegel till bilen så man kan se Malou när man kör..)
Kommentarer!
Postat av: Josephine

GLAD PÅSK på er också :) Ha en skön helg och ta hand om er. Kraaam

Kommenterat - 2012-04-06 / 17:55:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: