Nöjd svägerska..

2012-03-24 / 21:10:32

Efter att ha avbokat sällskapet för dagen (som skulle vara att följa med lillsvägerskan till tatueringsstudion, hon var mycket nöjd med resultatet iaf) då jag känt mig en gnutta krasslig och då ville passa på att sova så mycket som möjligt när tillfälle ges så begav vi oss iaf ut på en promenad till pappa T som var nere och förberede för kvällens kalas :) nåväl skulle varit med som vid tidigare tillfällen men med lilla Lo i famnen är det ju en omöjlighet minst sagt :P likaså gott när jag nu inte känner mig helt hundra. Synd att favvobandet spelar ikväll bara.. Attans skit rent ut sagt, men jag vet en tillställning som de absolut skall spela på om ett par år... Ja sååååånt eee livet...

Men så fick jag veta att vi önskar barnvakt till påsk så den som känner sig taggad för detta kan höra av sig hihi

Annars så tror jag mig vilja säga upp skatteverket, det är helt värdelöst de vill alltid bara ha mer pengar, känns som man betalar för att andra som inte arbetar ska få tillbaka ännu mer pengar grr Näe hade man kunnat säga upp dem då hade jag baske mig gjort det.

Imorgon hoppas jag fortfarande på fint väder för då skall jag inviga mina nya boots och byxor och ta en sväng på hojen.

Lo hon flänger omkring i hemmet som hon fick betalt så inte en lugn stund, ska bli gott när det blir sommar och hon kan ralla omkring ute. Hon har nu kommit på att man kan använda ugnsluckan när man skall ställa sig upp jag säger bara detta barn kommer slå sig fördärvad, för allt ska gå så fort fort fort... Nu har vi iaf sänkt ner bingen och jag har börjat öva henne på att sova där igen, ett sånt slit...



Ibland har man ju sån tur att kameran ligger där den borde så man hinner ta ett kort på deras första gång de gör något <3 Det värsta är att hon är en riktig pappetös ikväll skulle jag ge henne gröt men det passa inte fröken utan hon gallskrek titta efter sin far och sträckte ut armarna mot honom...

På tal om honom så ibland händer det ju att våra kära vill göra något snällt och det uppskattar man ju oftast men så tröttsamt när det blir helt fel. Här behövde handlas så jag skriver en kort inköpslista innehållande:

Havregurt
Start
Grädde
Bröd
Potatis
Toalettpapper

Hem kommer:
2 liter mjölk
Potatis
Bröd
Toalettpapper

Finn tre fel.. inte mer än att man får sig en promenix imorgon också.
Helgerna går ju så otäckt fort bara...

Gör kanske inte saken bättre att jag tillhör kategorin zombie heller... :p

Nattinatti

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: