Underbara arbete.. och härliga man..

2012-05-16 / 23:11:32
Det är så underbart att ha ett jobb som man trivs med att gå till. Extra tacksamt är att ha valt ett yrke där jag planerar min egen tid och hur mycket jag vill samarbeta med andra helt klart ;)
Idag var en vanlig dag med fullt upp, så det blev en gnutta övertid pga av ett missförstånd, men nu vet jag ju vad/hur jag ska göra nästa vecka istället....
Det var min tur att laga mat, då middagen redan stått klar på bordet de senaste dagarna... men med övertid och sen hemkomst hade jag turen att komma hem till en man som tyckte lite synd om mig ifall jag skulle ställa mig vid spisen så sent så jag får väl stå för fiolerna imorgon istället...
Skönt att livet kan flyta på lite utan en massa höga hinder, det räcker med de små, som i söndags; mys hela fm, frukost på balkongen för att sedan avsluta söndagen med att vara riktigt osams..
Sen blir man väckt igen och inser hur bra man har det när kommentarer som denna kommer helt spontant:
"det är tur att man har en man som tar hand om allt hemma..."
Undrar hur många som säger så... det är i sådana lägen som allt känns så rätt...
Ikväll skulle han ut på rajtantajtan så vi får väl se vad vi kan fördriva tiden med.. ;D
I fredags var jag och klippte mig riktigt kort, helt underbart ;)
Nattinatti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: