Nalle som stand-in 

2012-11-13 / 09:41:08

Jo så fick det bli, M ville inte visa upp sin nya bollmössa som ska få en matchande halsduk, så då fick nalle hoppa in och visa den istället 
Ida fick vi äntligen en tid på vårdcentralen till Malou efter att ha pratat med världens underbaraste sköterska, endel har det bara helt enkelt. Visst hennes feber har gått ner men lilla flicka att behöva sova så dåligt med denna hosta för femte veckan, fortfarande relativt slö, det känns skönt att kolla upp detta hos en riktig läkare och inte bara träffa nybörjare o annat som undrar huruvida M har berättat vart hon har ont, jag vill se den 14 månaders som kan säga om de har ont i halsen 
Inom kort skall denna blogg få lite nytt liv med en nu inriktning eller iaf olika kategorier  det är dags för en förändring...

Ett viktigt konstaterande är att jag helt enkelt avskyr iphone, funktionerna visst är de bra, men min dator är för gammal så jag kan inte uppdatera min iphone, det tar sjukt lång tid att skriva och blir fel hela tiden när man skriver!! Suck för den nya tekniken men detta får bli nästa års bekymmer...

Jo jag har nu påbörjat mitt nya projekt som ska bli väldigt spännande att se slutresultatet av, och hur lång tid det kommer att ta.. En tröja till mig själv, garnet är helt underbart iaf. Så jag hade velat sitta med det hela tiden men med M i hushållet blir det svårt... 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: