Varför släpper inte förkylningen..?

2012-11-08 / 06:41:17

Helt enkelt för att jag sitter här kl är 06.32 och människor sitter hostandes rakt ut i luften på denna vagn 

För 10 min gjorde jag världens snabbaste avlämning av M på förskolan. Positivt att hon är enda barnet så här tidigt och får all uppmärksamhet, de var snälla och tog emot allt så jag kunde springa till vagnen... Negativt hade de bara öppnat avdelningarna när jag kom dit hade det inte blivit riktig så stressigt nu fick jag ju stå där o knacka ett par min. Men jag vet att det sällan är några barn innan 7 så och jag vet hur gött det är att strosa omkring och förbereda sig för dagen..

Nepp snart dags att hoppa på tåget 2 timmar kvar tills jag är framme och kan börja jobba. Kan fortfarande inte smälta att det går ca 9 timmar i veckan på att pendla till o från jobbet fördelat på två dagar. Jag som ägnade 30 min till detta /2 dagar tidigare... 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: