VAB

2012-10-12 / 09:15:27
Ja, det här kommer bli intressant, två dagar på förskolan första veckan, sen hemma för magsippa, nu två dagar på förskolan och detta ledde till tät näsa och hosta... Tur för mig att det är först nästa vecka som allt rullar igång på riktigt! Sen kan jag inte Vabba före mitten av december igen :/ får se hur detta går.. Men den fortsätter det i denna takt kommer Lo vara sjuk hemma 5 dagar i veckan och frisk de två dagar som hon är på plats :P

Fint väder är det iag, och jag har kommit igång med stickningen ordentligt, blir en ny varm mössa till mig om allt vill sig väl, får se hur jag lyckas med slutet på den bara, för det blev inte riktigt som jag hade tänkt, ska ner till klädkällaren ikväll och inhandla mer garn för jag har fått ytterligare en idé ;)) Skoj när man får lust och detta är ju så smidigt att pyssla med... Gick med Lo ute under två timmar igår och stickade medan hon tittade på allt som kan tänkas titta på :)

Underbara höst!!

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: