Veckorna går fööör fort

2012-10-24 / 22:35:00
Underbar vecka :) Vi har verkligen gjort det man ska under veckan, minsta möjliga och skrattat jättemycket. M är ett riktigt busfrö och hon tycker verkligen om när det går fort fort fort... Igår hängde vi på en lekplats och gymnastiserade upp o ner för en rutshkana för att idag åka bobbycar på fotbollsplanen där hon imiterar ljudet av en bil hihi
Igår ville hon bara vara med far sin och ville inte att han skulle gå upp för o jobba, nepp pappa, pappa, pappa.. så de var tydligen uppe och åt frukost innan de väckte mig.. underbart... <3

 
Inte helt missnöjd i sin nya mössa ;) Blev riktigt nöjd med den, varm o go också... Imorgon är det dags för förskolan igen och lilla jag som måste åka till jobbet, men två dagar går fort och det är verkligen mycket på jobbet så då går det ju ännu fortare... o jag som är arbetsnarkoman annars och älskar att arbeta... illa illa..
 
Var iväg till backa en snabbis under kvällen, precis livsfarligt för därifrån kom jag med en skinnjacka, tre tröjor, två klänningar och några toppar.. grymt smidigt när man bara kan hoppa in hos svägerskan och rota runt i garderoben ;) 
 
Just de ja, i söndags fyllde gubben återigen ett åt närmare 30, vilket firades med frukost på soffan och sedan en riktigt lugn dag, hade faktiskt planerat lite annat, men där satt vi tre sjuklingar och sa näe om vi skulle sova en stund till, så kan det gå..
 
Nepp nu ska jag se om jag hinner sticka lite till på min dragspelsmössa, den tog lite längre tid, har redan gjort fel ett par ggr men det blir väl så när man aldrig har gjort en förut... 
 
Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: