Gothia Ink

2012-09-11 / 09:18:59

En påhälsning hos killarna på Gothia Ink blev det igår innan jag begav mig in till stan för att spana på tja lite allt möjligt.. ;) Var inne i skoaffären som läkaren rekommenderade för nya inlägg och fotriktiga skor, men de var inte till någon hjälp alls faktiskt, när jag väl hitta ett par skor som passade bra för min problemfot så var de ju en strl för störa såklart, jaja blir till o spana vidare.. ska ringa de på jobi och fråga sen verkar de ha en del fina och bra skor i märket green comfort som jag nog är lite sugen på faktiskt...

Det blev en lång härlig dag på stan iaf och tid till att träffa några gamla bekanta. Idag har jag lova mig själv att vara hemma och chilla, näe det står städ på schemat så fort T går upp om typ 8 timmar, sen skulle vi iväg en snabbis men det räknas inte hihi.

Sen undrar man varför man är trött emellanåt... jaja, snart är även denna vecka slut ;P Ändå är det bara tisdag...

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: