30 timmars träning..

2013-04-04 / 22:00:02
Nu har jag kommit igång ordentligt med träning (hoppas innerligt att det håller i sig) Jag har genomfört 4 av 30 timmars träning för denna månad och det värker i snart varenda kroppsdel.. Resultatet för gårdagen blev helt enkelt att jag somnade när M skulle lägga sig (19.30) och vaknade upp 6.30 denna morgon istället för 5.30 hmm kanske behövde de timmarna med sömn :P

Ja lite trött är jag givetvis efter att M har fått för sig att skrika mer än vanligt om nätterna %( men vi tar varje dag som den kommer helt enkelt.

Semesterveckorna är inbokade och jag fick dessutom veta att jag med mina 4 veckors ledighet har 4 veckor till att plocka ut nämen se så bra. Hur ska jag hinna det, jag hinner ju inte ens ta ut mina kompdagar som ligger och väntar på mig, vill jag ens ta ut så mycket ledighet?? hmm tål att fundera på ;)

Nya tider har kommit även till detta hushåll där vi lagt internet åt sidan, så får vi se hur det går.

Nattinatt
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: