Helger som försvinner i rutinarbetet...

2013-12-15 / 15:02:36
Jag har alltid varit förespråkare för att helgerna framförallt söndagar skall innehålla minsta möjliga aktivitet. Men det är bara att inse. Så länge veckorna skall kunna flyta på med någorlunda smärtfritt så är det helt enkelt så att jag måste städa ocg laga mat inför den kommande veckan varje helg samma visa. Men dp slipper man iaf fundera över -Vad blir det för mat!



kyckling/thaigryta
blir minst mat för fyra dagar :)

Under veckan som var så deltog jag återigen under ett styrelsesammanträde, det artar sig helt klart då ordförande numera kommer ihåg vad jag heter :)
Och tog sig tid att komma fram o hälsa personligen. När kvällens förfaranden var lagt till handlingarna bjöds det på vin o middag. Så trevligt. .
Även denna vecka bjuds det på mat då vi skall ha julbord på jobbet under torsdagen.

Mycket luciafirande har det varit, dels på förskolan men även vid torget under kvällen.


jag som haft uppehåll från träningen under två veckors tid kom äntligen iväg undet gårdagen



vi har även hunnit med att baka både julgodis, pepparkakor och lussebullar här i hushållet. namnam..

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: