Lurig vecka

2013-02-14 / 19:09:00
Alla hjärtans dag firas med att ta tidig helg efter dagens utlåtande av läkare som meddelade att M har halsfluss..

Så veckan kan sammanfattas med Vilken vecka!!
Nu hoppas jag att hon tillfrisknar snarast, det här med att dela vabb är ingen dans på rosor kan jag lova! Men nästa sjukdomstillfälle är det Ts tur, med egna ord sagda :)

Nepp nu ska här bläddras i min bokhög som väntat på mig sedan en vecka tillbaka.
Snart är det dags för en tur till kyrkan igen för då är det föreställning för de små.. Ska bli så mysigt.. Sen får de hämta barnens första bok :)

Har iaf, hunnit med en tur till simhallen denna vecka. Min nya favoritdag är numera tisdagar trots att det blev på en onsdag denna gång ;)

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: