semestertider

2013-07-18 / 13:05:30
och det är helt underbart. Jag och M tar dagarna som de kommer, en vecka tillbringades på landet sedan var jag o T o campa med goda vänner :) Mammadejt, grilldagar och nu en tur till härlanda tjärn med Nen. Ja denna sommar är helt underbar. Är min första riktiga semester då jag nu fått en tillsvidare vid jobbet ; D känns underbart.

Idag tänkte jag att vi skulle vara ute lite mer och kanske cykla en sväng men får se om jag mår bättre till eftermiddagen har en värre skov än på länge, väldigt länge, av smärtor. Inga värktabletter som hjälper mot det. Trött, kramp, strålning från korsryggen genom skinkorna och rakt ner i benen så man vill helst inte röra sig. Stackars lilla Lo att dras med en sån mor idag :/ hopppas det går över snabbt
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: