ris och ros

2013-03-27 / 21:43:50
Ja det är väl så att man skall få både ris och ros av sina deltagare.. men det är även så man får veta vad man behöver ändra :)

Känns toppen med de nya lokalerna och det nya kontoret är stort och luftigt.
Det har verkligen varit fullt upp med de nya men det har även gjort att jag blivit sittandes på kontoret och jag sitter ju längst bort från deltagarna så då har man blivit lite osynlig.

Så efter påsk vill det till att ha kommit på hur jag kan synas mer..

Men jag är inte den som är den utan nu har information satts upp på anslagstavlan. infon om kommande workshop är på plats med möjlighet att anmäla sig och lite allmän syv info.

Det var lättare att vara kreativ när man arbetade på grundskolan, helt klart.

Det blir lätt långa dagar men jag trivs som fisken i vattnet :D



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: