Mors dag

2013-05-26 / 22:49:13
Denna dag började med sovmorgon. Jag låg en stund och väntade på att kaffet skulle komma in men icke. Somnade om och vaknade vid 10.30 ojoj säger denna sjukling, var precis vad jag behövde :) Trodde fortfarande att det berodde på mors dag firande men det visade sig att det var ren välvilja.. T hade glömt dagen men tyckte att jag skulle få blunda en extra stund. Efter lunchen gick de och sov middag medan jag tog en tur på hojen. Åkte bort mot bäckebol, kärra, marstrand, säve, kungälv, angered och sedan vidare till ett loppis som jag var helt säker skulle ha öppet till 16. När jag gick där och spanade och hade händerna fulla av ev blivande fynd kom kassörskan upp och sa tänk på att vi stänger 15. Jag hoppade in i provhytten, mindre än 5 min senare släcks lampan och där stod jag i mörkret och säger lagom högt.. men va fanken (lite förfinat) Ja det var bara att hänga tillbaka alltihop, dra på sig munderingen igen och bege sig.
Väl hemma busade vi omkring hela familjen så skratten ljöd genom hela huset. Sedan skulle T iväg en sväng så då vinkad vi av honom och M tjöt av skratt när han for iväg på min traktorcykel ;D.

Imorgon jobbar jag toklänge och känner faktiskt att jag mycket hellre varit hemma med M, även om jag längtar till jobbet så skall gudarna veta att helger som denna när vi varit sjuka och inte orkat med riktigt då vill jag inget hellre än att bara vara hemma o mysa med min flicka.
T börjar på nya jobbet imorgon så då kommer det bli längre dagar för henne på dagis igen :/ längtar till semestern...

M har precis vår humor och busar hela tiden.. häromdagen hällde hon ut en låda leksaker och började asgarva, hon vet mycket väl att vi inte häller ut saker i vardagsrummet men när hon skrattade så tårarna spruta då kunde vi inte göra annat än detsamma.. <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: