Så var man sjuk igen :(

2013-05-22 / 20:43:23
Ja mycket riktigt så är donnan min nu, känns gött att gubben får vara lite avis nu ;) Otroligt nog har han kört omkring med henne mer än jag hunnit :( Jobbat sent nästan varje dag och idag kom jag inte mer än till torget då jag var tvungen att besöka vc igen.. Sen kom jag liksom inte därifrån utan T fick köra mig till jobbet med bilen av div olika omständigheter. Men imorgon är det nya tag igen då ska jag ändå mellan två jobb och man får ju passa på ;)

Igår när jag kom hem kände jag mig så grymt hängig så träningen fick jag lägga på is, gick o la mig o blev väckt redan kl 4.30 av M och insåg att halsen inte var i skick alls för min del. Bara att ringa jobbet och säga att jag skulle komma senare. Visade sig att det var halsfluss igen :( Det kändes ju inte lite B efter förra veckans grymma avslutning med konferensen som jaaa ;D

Nä så nu är det en ny kur med penicillin, helt hundra på att är samma bakterie som orsakat störningar i kroppen den senaste månaden. Ingen träning på minst 5 dgr.

Blir snart att krypa till kojs igen. Fördelen med en hoj intresserad gubbe är att han fixat o donat sen hon kom hem och påpekat att jag verkligen måste ut o köra i helgen om vädret tillåter hihi himla mysigt att vi kan sitta o snacka om lite allt möjligt inom ämnet..

Igår hade han blivit stannad av farbror blå som förvånat tittat på honom när han tog av sig hjälmen och frågat om det var hans mammas hoj.
- isf måste jag ha en grymt ung morsa. Detta är sambons nya pärla som jag får testköra
- Jahaja ja det var en riktigt snygg mc, det får du hälsa till henne..
Så körde de åt varsitt håll efter att ha pratat om lite allt möjligt mellan himmel o jord.

Ser verkligen fram mot allt som sommaren kan tänkas erbjuda.

Nattinatt



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: