Känns bra att styrketräna..

2013-10-03 / 20:12:04
Gymmet gick bra, jag lär mig maskinerna sakta men säkert. Med tanke på träningsvärken sedan föregående pass vill jag inte tänka på hur illa det kommer vara med benen imorgon :$ Gott var det iaf. och välbehövligt efter en stillasittardag...

Har blivit erbjuden att delta i ett projekt på jobbet som innebär att jag får åka till Spanien vid ett par tillfällen och se hur deras verksamhet ser ut och hur de arbetar med det vi gör :D Love it!!

Skönt att det är fredag imorgon dock för jag behöver vila och kurera mig så smått känner efter gymmandet att det är något på G i kroppen. + att M hostar suck.

På lördag blir det en riktig fuskardag med chokladtårta och hamburgare ;)

Längtar...

Nu är det dags för natten :) ska fortsätta med tidiga kvällar, mår helt klart bäst av det.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: