Glasögon.. hmm

2013-09-12 / 20:30:49
Kände mig lite hängig igår men överlevde. Gick tidigare från jobbet för att hinna till optikern och kom dit i god tid. Vad som irriterade mest var att de var sena så jag kände mig stressad när det väl var min tur. Fick iaf konstaterat att det är dags för glasögon på heltid och att de jag har inte passar mig överhuvudtaget längre då de är för starka. Så nu kommer vi till beslutsångesten istället. Vilka bågar passar mig och är sköna till det mesta.. hmmm men det hann jag inte titta närmare på eftersom Malou ramlat och slagit huvudet i dörrposten på dagis så det var bara att trampa iväg i hög fart för orolig blir man ju när det finaste är näst intill otröstlig...
Nackdelen var ju att med en förkylning som ligger o lurar så ska man ju inte ta ut sig :/ osis o det har jag fått känna idag. Huvudet har värkt och varit som fullt av bomull. Har nästan inte kunnat tänka klart.. vilket lett till en del inte så genomtänkta kommentarer på jobbet. menmen ingen idé att gråta över spilld mjölk.
Imorgon var det meningen att M skulle ta Lo på kvällen då T jobba o jag ska på invigning. Men det slipper han nu när T fått byta till dagpass.. :) Nu är det bara o hoppas att jag inte behöver vara sämre imorgon utan orkar med dagen. Ska på konferenser och möten hela dagen. Undrar vad man kan ta på sig som passar både på jobbet och på fest senare.

M hade iaf klarat smällen bra för hon var vid gott mod när jag väl kom fram till dagis och vi är nog mest bara trötta.. så nu blir det tidig sovtime för 4 e gången denna vecka Nattinatt
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: