Malmö weekend ♡

2013-09-29 / 22:42:59
Nu har jag och M haft en riktigt mysig helg hos systeryster, men jag har helt klart gått utanför gränsen för min vanliga kost och det känns ikväll, varav jag fortfarande sitter uppe trots att tidig morgon vankas med lång arbetsdag... (längtar till tisdag och gymmet!!)



fredag på g till jobbet



lördag awsome lekplats





högre gunga högre!







Efter ytterligare en utflykt med lite klädfynd och dunderväder under söndagen så begav vi oss hemåt med tåget igen




att åka tåg med liten var inte lätt, men så här i efterhand kan vi konstatera att det var himla mysigt bara man tar allt med ett stort mått av jaja...

Alla log stort när M satte igång och sjunga bäbä vita lamm har du ull..
lilla snigel lilla snigel lilla snigel kramar dig ♥♥

Nu är helgen åter slut och imorgon vankas jobb..
Natten
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: