Vilohelg

2013-09-22 / 09:40:10
Stillsan helg, i fredags var jag så där toktrött så att man knappt orkar hålla ögonen öppna.. sen hade jag filmat hela dagen och satt o kika på det under kvällen haha ja man förändras inte mycket alltså ;) (fast en tur med kärleken orkar man alltid)

På lördagen var jag o M ute på långpromenad i 2 timmar sedan var det middagslur som väntade innan jag tog ytterligare en promenad på 1 timma så var jag uppe i mina 15000 steg jippi. Idag får det bli vilodag.

Ska snart göra mig iordning för att ta en tur till kyrkan. Men det beror på om M kan vara hos farmor eller ej för jag vet hur trist det är att vara liten och sitta still en längre stund :D T sover för han jobbar natt som vanligt.. Härligt mycket vi ses numera or not :/

Nepp dags att sätta igång...



Kommentarer!
Postat av: Brollan!

Äre där Tuffen? Lever han? o.O

Kommenterat - 2013-11-21 / 12:23:54  | URL - http://wikmedia.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: