Det finns dagar då man bara älskar träningen!!

2014-04-10 / 22:44:11


Tiden läker alla sår.... ♥♥

Idag har jag kört ett rejält hårdpass trots att jag var galet trött när jag gick från jobbet. Först rygg & biceps på gymmet tillsammans med 30 min på löpbandet. Sedan 45 min med fitnessblenders program för hiit & abs. Kände mig helt död efteråt och slocknade på 5 min i soffan men det var helt klart värt det!! Är så gott när man fått sig en rejäl genomkörare ;D

Imorgon ska jag sitta med slutbetygsplaneringar för alla studerande som skall läsa på högskolan till hösten. De har verkligen jobbat hårt för sina betyg och man känner stoltheten med dem över att äntligen ha nått mållinjen :)

Kan inte begripa att det redan är fredag igen.. var nyss helg.. men det ska bli skönt. ni kan säkerligen lista ut vad som står på schemat ;) jäklar vad jag ska nå mitt mål med träningen. Även om det går lite upp och ner så har jag under denna delen av halvåret inte slutat träna vid något tillfälle utan bara valt någon annan typ av träning emellan. vilket resulterat i att slutresultatet tar lite längre tid att uppnå men styrkan och till min förvåning konditionen har ökat trots allt.

Idag tog jag tex 89 kg i roddmaskinen utan att egentligen överanstränga mig i den övningen.. jag trodde inte att det var möjligt ens, wihoo!!

nattinatti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: