Svårt med motivationen...

2014-01-18 / 19:05:21
Denna vecka hsr verkligen bara passerat utan eftertanke...
Varit lagom omotiverad till träningen men promenerat till eller från jobbet nästan varje dag. Hade turen att M passerade mitt jobb i fredags så då fick jag skjuts. Idag har jag varit på dejt med mamma grupp kompisarna på positivets lekplats och det var ap kallt. Dessutom fick jag åka spårvagn eftersom T krascha bilen häromdagen så det får bli till o inhandla en ny.

Men sängen som vi inhandlat är grym och vi sover hur bra som helst om man inte räknar in att M vaknar o skriker om nätterna.

Likaså med den nya dammsugaren som inhandlades innan jul - jag är fortfarande löjligt förtjust i den ;)



Lika bra att leva som man lär.. Jag måste inte gå till gymmet Utan jag VILL gå dit, det handlar bara om inställning.... Mot gymmet ;D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: