Nyss hemkommen

2009-07-18 / 00:39:22

Ikväll har Linda o jag suttit inne på Babar och haft trevligt i några timmar tillsammans med hennes kusin o hans flickvän =) Blev ett par alkoholfria öl, antagligen till allas förvåning ;P Vid 23.30 drog jag mig tillbaka för att inhandla ett kort till vagnen, fick vänta i 10 min på 7 an för att sedan kliva av på drottningtorget för det var felpå den vagnen o invänta nästa som kom 16 min senare segt.. Så en timma senare är man hemma igen =P

Tänkte T skulle vara här men icke!! Han sitter nere på klubben o roar sig med något.. verkade inte som han hade planer på att dyka upp inom de närmsta timmarna.

Wilma alltid lika glad när man kommer innanför dörrarna.. härligt, näe nu blir det till o sminka av sig för att sedan försöka sig på en redig sovmorgon imorron.. ;D

Nattinatti allihop

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: