Aggressiv hundägare

2009-11-04 / 17:45:15
Jag o T är ute på promenad med Wilma och har henne lös för det är så vi kommit överens om är bästa sättet att träna med henne.. Inte alltid men man måste öva annars kommer det ju aldrig gå... Dessvärre öppnas en dörr i industriområdet där de låter hunden gå ut före ägaren och vips så var det kört, jag säger till Wilma nej, hunden i dörren är super aggressiv och flyger framåt o skäller åt Wilma som inte hanterar det så bra utan springer fram T efter o där står jag som ett fån och undrar va fan hände där.. Så kommer frun i stugan ut o börjar gapa, jag gapar tillbaka, TACK till henne som gjorde att vi missade ett ypperligt tillfälle att rätta Wilmas misstag att springa fram man kan ju bli super tokig alltså på dessa människor.. De va bara att vända på klacken o gå sin väg..
Med vetskapen att nästa träningstillfälle kommer bli tio ggr svårare att reda ut!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: